U kunt sparen via de Piggy-app, deze is te downloaden via de Apple Store of Play Store https://piggy.nl/app . Registreer met uw e-mailadres en maak een wachtwoord. U heeft nu inzage in al uw spaaracties.
Sparen kan ook met een spaarkaart. Deze zijn verkrijgbaar bij de deelnemende winkeliers. De spaarkaart dient bij een eerste aankoop geactiveerd te worden. Uw spaarkaart wordt gescand bij de betreffende winkelier. U wordt dan gevraagd om uw e-mailadres. Na het invullen van uw e-mailadres is uw spaarkaart geactiveerd. Op het ingegeven e-mailadres ontvangt u eenmalig een bevestiging. Via een linkje in deze bevestiging kunt u inloggen op uw account.
Sparen via de Piggy app op uw telefoon is nóg gemakkelijker! download de app via www.piggy.nl/app
Daarnaast zijn er bij de deelnemende ondernemers nog spaarpasjes te verkrijgen. Heeft u al een Piggy spaarkaart die u gebruikt bij een winkel, ook deze kunt u gewoon gebruiken voor de Sint & Kerstactie. #kooplokaal #spaarlokaal en WIN
Ja u kunt toch sparen! U ontvangt echter geen inschrijfbevestiging op uw e-mailadres, omdat uw e-mailadres niet klopt.
Als uw naam en adres zijn ingevuld op uw profiel hebben wij genoeg gegevens om te zorgen dat een eventueel gewonnen prijs bij u terecht komt! Dit kunt u checken bij een deelnemende winkelier met uw spaarkaart, via de Piggy-app of via de website van Piggy https://customer.piggy.nl/ login met uw e-mailadres en wachtwoord.
Wil u uw e-mailadres toch graag laten aanpassen? Neem dan contact op met de Piggy klantenservice via 085 - 773 71 77. Vanwege privacy-wetgeving mogen wij dit niet zelf voor u aanpassen.
U spaart op dezelfde manier, met een Piggy account. Als u de Piggy-app gebruikt en activeert, heeft u echter direct inzicht in de gespaarde punten en Sint en Kerstloten. Als u spaart via de spaarkaart, dient u eerst in te loggen op de website van Piggy om uw gespaarde punten en loten in te zien.
Bij uw registratie heeft u in ieder geval uw e-mailadres of telefoonnummer doorgegeven. Wij nemen contact op met alle prijswinnaars via het mailadres of telefoonnummer dat is geregistreerd. Er sparen vele duizenden consumenten mee. Soms ook met dezelfde of soortgelijke naam. Uw e-mailadres of telefoonnummer is echter uniek! Zo weten wij u altijd te vinden.
Uitslagen van de Sint&Kerstactie worden als eerste bekend gemaakt via:
Nee, dit is niet nodig om kans te maken op prijzen. Per 25 gespaarde punten loot u mee. U hoeft daarvoor uw punten niet te verzilveren, de software rekent met uw totaal aantal punten en eventueel al verzilverde loten. Volledig automatisch dus! Uw punten en eventueel verzilverde loten blijven gewoon staan en doen de volgende trekking weer mee!
Het is wel mogelijk om uw punten te verzilveren, als u dat wenst, zodat deze niet meer bij iedere transactie zichtbaar zijn op de tablets bij de winkeliers. Via de Piggy-app is dit heel gemakkelijk te doen. Als u op uw gespaarde punten tikt, kunt u ervoor kiezen deze om te zetten in een x aantal Sinterklaasloten. De punten worden dan afgeschreven van uw totaal en de verzilverde loten ziet u terug onder het kopje 'geschiedenis'. De automatische melding in de app over de verstuurde kortingscode kunt u negeren. Deze is niet van toepassing op onze actie. Het verzilveren is hiermee afgerond. Nogmaals, dit is niet nodig om prijzen te kunnen winnen.
Spaart u met een spaarkaart? Dan kunt u verzilveren in een winkel (op een rustig moment) of via de website van Piggy https://customer.piggy.nl/ login met uw e-mailadres en wachtwoord.
Op 19, 26 november en 3, 10 en 18 december worden de Prijzentrekkingen uitgevoerd. De bekendmaking van de Prijswinnaars worden bekend gemaakt op onze Social Media kanalen Facebook Instagram en in de Nivo en Stadskrant. Later meer hierover
Alle reeds gespaarde loten tellen in de volgende Prijzentrekking gewoon weer mee!
Als u iets heeft gewonnen en uw gegevens goed zijn ingevuld in uw account krijgt u zo snel mogelijk bericht per e-mail of telefoon dat u iets gewonnen heeft en waar u de prijs kunt ophalen.
Check ook uw spambox even om er zeker van te zijn dat u geen e-mails mist over onze actie.
Twijfelt u of uw gegevens goed zijn ingevuld? Kijk dit dan gemakkelijk na in de Piggy app of check dit even als u spaart in een winkel via de tablet daar.
Met uw e-mailadres en wachtwoord kunt u inloggen via https://customer.piggy.nl/login
Heeft u nog geen wachtwoord aangemaakt? Kies dan de optie 'registreren'.
Weet u uw wachtwoord niet meer? Gebruik dan de optie ‘wachtwoord vergeten’.
Als u echt geen e-mailadres heeft, kunt u als e-mailadres uw telefoonnummer gebruiken. Het e-mailadres dat u gebruikt wordt dan uw telefoonnummer@piggy.nl dus: 0612345678@piggy.nl of 0299361234@piggy.nl. Na deze eenmalige registratie gaat sparen haast vanzelf. Kleine moeite, groot plezier!
Let op! Als u een andere vorm van een fictief mailadres gebruikt, bent u voor ons niet meer te traceren en komen gewonnen prijzen dus ook niet bij u terecht. Vindt u dit lastig? Uw winkelier wil u hier vast mee helpen op een rustig moment.
U kunt met dezelfde spaarkaart of Piggy-app meedoen! Check wel even via uw login op www.piggy.nl of de app of uw naam- en adresgegevens zijn ingevuld in uw profiel.
Anders weten wij u misschien niet te vinden 😉
U krijgt een bevestiging op het e-mailadres dat u heeft ingevuld. U logt dan 1x in op piggy.nl via het linkje dat u per e-mail heeft ontvangen. Denk aan het invullen van uw naam en adresgegevens zodat wij u kunnen bereiken.
Met uw e-mailadres en wachtwoord kunt u inloggen via https://customer.piggy.nl/login
Weet u uw wachtwoord niet meer? Gebruik dan de optie ‘wachtwoord vergeten’.
Uw spaaraccount is gelinkt aan uw e-mailadres. Het is mogelijk meerdere spaarkaarten te activeren of meerdere apps te installeren op hetzelfde e-mailadres. Zo spaart u samen voor Sinterklaasloten.
Let op: om meerdere spaarkaarten op hetzelfde mailadres aan te melden, moet de eerste spaarkaart wel geactiveerd zijn via het eenmalige welkomstmailtje.
Als u spaart via een fictief mailadres, dus telefoonnummer@piggy.nl is dit niet mogelijk.
Tip: Maak een foto van de spaarkaart van uw partner met uw telefoon en houd deze bij het winkelen voor de scanner. Dit werkt ook prima.
Stel, u spaart liever niet voor uzelf maar voor iemand anders. In dat geval kunt u ervoor kiezen om bij het activeren van een spaarkaart of de Piggy-app uw eigen of een fictief mailadres te gebruiken, maar bij het profiel de naam en het adres van iemand anders op te geven. Op die manier komt een eventueel gewonnen prijs terecht bij de persoon die u heeft opgegeven.
Uw gegevens met betrekking tot het sparen voor de Sint&Kerstactie worden na afloop van de actie compleet verwijderd. Uw account op Piggy blijft bestaan.
U kunt uw app of spaarkaart na de actie dus nog steeds gebruiken bij de spaaradressen die zijn aangesloten bij Piggy. Gooi uw spaarkaart of app niet weg! Wij zullen in de toekomst meer acties organiseren met dit systeem. U bent dan al geregistreerd. Handig!
Als u niet kunt zien hoeveel punten u gespaard heeft in de Piggy app dan kan dit opgelost worden door de app even te sluiten en daarna weer op te starten of de Piggy app even te updaten. De punten verschijnen dan vanzelf in beeld.