Als uw adresgegevens zijn ingevuld in uw account bezorgen wij de prijs binnen enkele dagen bij u thuis. U hoeft hiervoor niet thuis te blijven. Als uw adresgegevens niet bij ons bekend zijn, proberen wij contact met u op te nemen per telefoon of e-mail.

Uitslagen van de Grote Prijzentrekkingen worden als eerste bekend gemaakt via:  

Uw gespaarde punten worden alleen afgeschreven als u deze zelf  heeft verzilverd in een winkel, via de Piggy-app of via de website.

 

Verzilveren is niet nodig om kans te maken op prijzen. Per 25 gespaarde punten loot u mee. U hoeft daarvoor uw punten niet te verzilveren, de software rekent met uw totaal aantal punten en eventueel al verzilverde loten. Volledig automatisch dus! Uw punten en eventueel verzilverde loten blijven gewoon staan en doen de volgende trekking weer mee! 

Nee, dit is niet nodig om kans te maken op prijzen. Per 25 gespaarde punten loot u mee. U hoeft daarvoor uw punten niet te verzilveren, de software rekent met uw totaal aantal punten en eventueel al verzilverde loten. Volledig automatisch dus! Uw punten en eventueel verzilverde loten blijven gewoon staan en doen de volgende trekking weer mee! 

 

Het is wel mogelijk om uw punten te verzilveren, als u dat wenst. Via de Piggy-app is dit heel gemakkelijk te doen. Als u op uw gespaarde punten tikt, kunt u ervoor kiezen deze om te zetten in een x aantal Sinterklaasloten. De punten worden dan afgeschreven van uw totaal en de verzilverde loten ziet u terug onder het kopje 'geschiedenis'.  De automatische melding in de app over de verstuurde kortingscode kunt u negeren. Deze is niet van toepassing op onze actie. Het verzilveren is hiermee afgerond. Nogmaals, dit is niet nodig om prijzen te kunnen winnen.

 

Spaart u met een spaarkaart? Dan kunt u verzilveren in een winkel (op een rustig moment) of via de website van Piggy https://customer.piggy.nl/ login met uw e-mailadres en wachtwoord.

Op 15-11, 22-11, 25-11 en 6-12 worden de Grote Prijzentrekkingen uitgevoerd. De bekendmaking van de Prijswinnaars is te volgen via de LOVE, onze Social Media kanalen en in de Nivo en Stadskrant. Later meer hierover

Alle reeds gespaarde Sinterklaasloten tellen in de volgende Prijzentrekking gewoon weer mee!

Ja u kunt toch sparen!  U ontvangt echter geen inschrijfbevestiging op uw e-mailadres, omdat uw e-mailadres niet klopt.

Als uw naam en adres zijn ingevuld op uw profiel hebben wij genoeg gegevens om te zorgen dat een eventueel gewonnen prijs bij u terecht komt! Dit kunt u checken bij een deelnemende winkelier met uw spaarkaart, via de Piggy-app of via de website van Piggy https://customer.piggy.nl/ login met uw e-mailadres en wachtwoord.

 

Wil u uw e-mailadres toch graag laten aanpassen? Neem dan contact op met de Piggy klantenservice via 085 - 773 71 77. Vanwege privacy-wetgeving mogen wij dit niet zelf voor u aanpassen.

Met uw e-mailadres en wachtwoord kunt u inloggen via https://customer.piggy.nl/login

Heeft u nog geen wachtwoord aangemaakt? Kies dan de optie 'registreren'.

Weet u uw wachtwoord niet meer? Gebruik dan de optie ‘wachtwoord vergeten’.

U kunt sparen via de Piggy-app, deze is te downloaden via de Apple Store of Play Store https://piggy.nl/app . Registreer met uw e-mailadres en maak een wachtwoord. U heeft nu inzage in al uw spaaracties.

Sparen kan ook met een spaarkaart. Deze zijn verkrijgbaar bij de deelnemende winkeliers. De spaarkaart dient bij een eerste aankoop geactiveerd te worden. Uw spaarkaart wordt gescand bij de betreffende winkelier. U wordt dan gevraagd om uw e-mailadres. Na het invullen van uw e-mailadres is uw spaarkaart geactiveerd. Op het ingegeven e-mailadres ontvangt u eenmalig een bevestiging. Via een linkje in deze bevestiging kunt u inloggen op uw account.

Als u echt geen e-mailadres heeft, kunt u als e-mailadres uw telefoonnummer gebruiken. Het e-mailadres dat u gebruikt wordt dan uw telefoonnummer@piggy.nl dus: 0612345678@piggy.nl of 0299361234@piggy.nl. Na deze eenmalige registratie  gaat sparen haast vanzelf. Kleine moeite, groot plezier!

Let op! Als u een andere vorm van een fictief mailadres gebruikt, bent u voor ons niet meer te traceren en komen gewonnen prijzen dus ook niet bij u terecht. Vindt u dit lastig? Uw winkelier wil u hier vast mee helpen op een rustig moment. 

U kunt met dezelfde spaarkaart of Piggy-app meedoen! Check wel even via uw login op www.piggy.nl of de app of uw naam- en adresgegevens zijn ingevuld in uw profiel.

Anders weet Sinterklaas u misschien niet te vinden 😉

U krijgt een bevestiging op het e-mailadres dat u heeft ingevuld. U logt dan 1x in op piggy.nl via het linkje dat u per e-mail heeft ontvangen. Denk aan het invullen van uw naam en adresgegevens zodat wij een eventueel gewonnen prijs bij u thuis kunnen bezorgen.

Met uw e-mailadres en wachtwoord kunt u inloggen via https://customer.piggy.nl/login

Weet u uw wachtwoord niet meer? Gebruik dan de optie ‘wachtwoord vergeten’.

Uw spaaraccount is gelinkt aan uw e-mailadres. Het is mogelijk meerdere spaarkaarten te activeren of meerdere apps te installeren op hetzelfde e-mailadres. Zo spaart u samen voor Sinterklaasloten. 

 

Let op: om meerdere spaarkaarten op hetzelfde mailadres aan te melden, moet de eerste spaarkaart wel geactiveerd zijn via het eenmalige welkomstmailtje. 

 

Als u spaart via een fictief mailadres, dus telefoonnummer@piggy.nl is dit niet mogelijk. 

 

Tip: Maak een foto van de spaarkaart van uw partner met uw telefoon en houd deze bij het winkelen voor de scanner. Dit werkt ook prima.

Stel, u spaart liever niet voor uzelf maar voor iemand anders. In dat geval kunt u ervoor kiezen om bij het activeren van een spaarkaart of de Piggy-app uw eigen of een fictief mailadres te gebruiken, maar bij het profiel de naam en het adres van iemand anders op te geven. Op die manier komt een eventueel gewonnen prijs terecht bij de persoon die u heeft opgegeven.

U spaart op dezelfde manier, met een Piggy account. Als u de Piggy-app gebruikt en activeert, heeft u echter direct inzicht in de gespaarde punten en Sinterklaasloten. Als u spaart via de spaarkaart, dient u eerst in te loggen op de website van Piggy om uw gespaarde punten en loten in te zien.

Uw gegevens met betrekking tot het sparen voor de Grote Sinterklaasloterij worden na afloop van de actie compleet verwijderd. Uw account op Piggy blijft bestaan.

U kunt uw app of spaarkaart na de actie dus nog steeds gebruiken bij de spaaradressen die zijn aangesloten bij Piggy. Gooi uw spaarkaart of app niet weg! Wij zullen in de toekomst meer acties organiseren met dit systeem. U bent dan al geregistreerd. Handig!

De papieren loten gaan door vele handen bij uitgifte in de winkels, bij het invullen van uw gegevens en later weer bij het inzamelen en de prijzentrekkingen. Vanwege het corona-virus stuit dit op bezwaren. Daarnaast zijn de drukkosten voor de lotenblokken ieder jaar bijzonder hoog. Deze kosten komen ieder jaar terug. Voor het nieuwe digitale spaarsysteem is een investering gedaan waar we de komende jaren vaker gebruik van kunnen maken.

Veelgestelde vragen